Tuesday 2 October 2012


~~Sekilas Pandang~~
03 Oktober 2012

Hari ini saya nak menceritakan apa yang berlaku sepanjang hari ini..hari ini saya rasa amat gembira kerana telah selesai menyiapkan tugasan yang telah diberikan..Walaupun ada lagi kerja yang perlu dibuat, namun saya merasakan semuanya telah selesai..huhuhuhuuhuh..

Awal-awal pagi tadi dah kena jawab kuiz grammar..prepare pun x nak jawab kuiz..jadi markahpun dapat ckit la...hehehehe..so lain kali kena prepare well..markah yang diperolehi tadi hanya 25/40..ok la2 kot...huhuhuhuhuhu..

Selepas itu, mulalah dengan persembahan pidato oleh kawan-kawan saya..Giliran saya telah pun selesai minggu lepas..lega rasa nya semuanya dah selesai..apapun untuk kawan-kawan buat yang terbaikk..Good luck semua..


 ~~Semua sedang prepare untuk berpidato~~
Semua nye tengah fokus menuju kejayaan..huhuhuu


~~Hah, fokus nyer duk hafal teks pidato..nervous la2!!!

Hari ini yang berpidato ialah:

Hong Chee Seng
Mohammad Hazim
Vivian Oo
Mohd Hilmi
Chia Mee Peng

Semua nyer petah berpidato..chaiiyokkk...

"....kadang-kadang dalam perjalanan merentasi menujunya yang satu, berbagai dugaan yang menimpa....meratah keimanan kita satu persatu....kekadang rasanya tak mampu.... kadang-kadang mahu beralah.....tapi di sana ada kebahgiaan hakiki..."





No comments:

Post a Comment