Wednesday 3 October 2012


~~Sekilas Pandang~~
04 Oktober 2012

Hari ini aku mulakan perjalanan sebagai seorang pelatih guru..Awal-awal lagi aku bangun dari tidur then solat pas2 prepare untuk pergi ke kuliah..Kuliah pertamaku hari ini ialah Matematik 3..Hari ini adalah kuiz mengenai Matrik..Dah laa dah x cover balik topik ini sampaikan dah x ingat dah..Huhuhuhuhuhh..It's ok..Dapat jugak aku jawab dengan baik..Dah pun present Math 3 tentang Penjelmaan..

Lepas ini adalah kelas Writing.. Lecture cakap yesterday die nak ajar Event Report hari ini..Tugasan yang telah diberikan kelmarin mengenai Minutes of Meeting dah settle walaupun x berapa tahu tentang formatnya..heheheheh..It's ok..Esok and lusa cuti..So saya nak gunakan masa cuti ini nak berehat...


Hidup ini kena kuat dan tabah untuk menyelusuri kehidupan sebagai seorang pelatih guru..Jadilah seorang insan yang sentiasa bertaqwa dan istiqamah dalam membuat sesuatu pekerjaan atau tugasan..

"Ya Allah, di KETIKA aku lakukan kesalahan kepada orang lain, anugerahkanlah KEKUATAN untuk meminta kemaafan, manakala di waktu orang melakukan kesalahan kepadaku, anugerahkanku KEKUATAN memberi kemaafan"



No comments:

Post a Comment